Excalibur (самопідіймальне судно) Зміст Характеристики та...


Самопідіймальні суднаМорські будівельні судна


вітрових електростанційКільПівнічному моріНортумберлендуВЕС БлітВЕС Yttre StengrundБалтійське мореКальмарсундВЕС Норт-ХойлІрландському моріУельсаJB1ВЕС Скробі-СандсНорфолкаЛондон-АррайКентаЕссексуВЕС Гунфліт-СандсSvanenВЕС ТанетStanislav YudinВЕС АрконаВЕС УолніВЕС Kriegers FlakФортіс






























































EXCALIBUR - IMO 8763282.JPG
Історія
Назва:
Excalibur
Власник:
Fugro Seacore
Будівник:

  • Howaldswerke-Deutsche Werft


  • Кіль, Німеччина


На службі:
1978
Статус:
активне
Основні характеристики
Тип:
судно для офшорних будівельних робіт
Тоннаж:

  • 2,390 GT

  • 433 DWT


Водотоннажність:
4266
Довжина:
60
Ширина:
32
Осадка:
2,8
Місткість:
крани вантажопідйомністю 230
Команда:
50

Excalibur (Wijslift 6) — морське будівельне судно, яке в окремі періоди залучалось до проведення робіт зі спорудження офшорних вітрових електростанцій.




Зміст






  • 1 Характеристики та модернізація


  • 2 Завдання судна


    • 2.1 Офшорна вітроенергетика


    • 2.2 Інші завдання




  • 3 Примітки





Характеристики та модернізація |


Судно, що за своїм архітектурно-конструктивним типом відноситься до самопідіймальних (jack-up), спорудили у 1978 році на німецькій Howaldswerke-Deutsche Werft у місті Кіль. Первісно воно використовувалось під назвою Wijslift VI, потім з 1989 по 1996 рік як Hubinsel 6, після чого змінило назву на Wijslift 6.


На момент спорудження платформа мала розміри 38х32 метри та підіймалась на шести опорах. В такому вигляді на початку 2000-х вона провела кілька операцій у новій офшорній галузі — спорудженні вітрових електростанцій, після чого в 2002 році була викуплена компанією Fugro Seacore, прейменована на Excalibur та суттєво модернізована. Довжину платформи збільшили на 22 метри і додали ще дві опори. Ці вдосконалення сприяли подальшому використанню судна для робіт в офшорній вітроенергетиці, вимоги з боку якої постійно зростають на тлі збільшення потужності та розмірів турбін.


Excalibur обладнано краном Huisman PMC 6200-300 вантажопідйомністю 230 тон. Воно має робочу палубу площею 1630 м2 з припустимим навантаженням 25 тон/м2 (10 тон/м2 на секції-продовженні), здатне працювати в районах з глибинами до 40 метрів та забезпує розміщення до 50 осіб.[1][2][3][4]



Завдання судна |



Офшорна вітроенергетика |


У 2000 році Wijslift 6 здійснила будівельні роботи в Північному морі біля узбережжя Нортумберленду на першій британській офшорній ВЕС Бліт. Вони включали буріння під встановлення паль довжиною по 30 метрів та монтаж двох вітроагрегатів.[5] Під час цих робіт відбувся інцидент, внаслідок якого робоча платформа отримала сильний нахил.[6]


Наступного року установка провела фундаментні роботи для п‘яти турбін на шведській ВЕС Yttre Stengrund (Балтійське море, протока Кальмарсунд).[7]


Після модернізації Excalibur у 2003 році прийняв участь в спорудженні ВЕС Норт-Хойл в Ірландському морі біля північного узбережжя Уельса. Судно провадило встановлення паль, що сягали глибини у 33 метра під морським дном, а потім разом з іншою установкою JB1 здійснило монтаж 27 із 30 вітрових турбін.[8] Можливо відзначити, що під час робіт на даній станції Excalibur отримав пошкодження однієї з опор.[9]


В 2004-му установка здійснила на ВЕС Скробі-Сандс (Північне море біля узбережжя Норфолка) монтаж шести вітроагрегатів, які припадали на найбільш мілководну ділянку цієї станції.[10]


Так само 2004-го Excalibur встановив метеорологічний вимірювальний пост на місці майбутньої британської станції Лондон-Аррай (Північне море біля узбережжя Кента та Ессексу).[11]


У 2007—2008 роках судно повернулось на Лондон-Аррай для проведення геотехнічних досліджень.[12]


Також у 2008-му установка провела спорудження частини фундаментів ВЕС Гунфліт-Сандс (біля тільки що згаданого Ессексу), причому це знов були роботи у найбільш мілкій частині, де не міг працювати плавучий кран Svanen.[13]


В 2010-му на ВЕС Танет (біля узбережжя Кента) Excalibur провело завершальні роботи по спорудженню трансформаторної станції (перед тим над нею працював плавучий кран великої вантажопідйомності Stanislav Yudin).[14]


За контрактом, укладеним з енергетичним концерном E.ON у 2011 році, Excalibur провело геотехнічні дослідження в Балтійському морі на північний схід від острова Рюген, де за кілька років розпочали спорудження ВЕС Аркона.[15] Роботи такого ж типу воно виконувало у жовтні 2012 року на місці майбутньої третьої черги ВЕС Уолні.[16]


У 2014-му судно провадило геотехнічні дослідження в межах підготовки проекту офшорних трансформаторних підстанцій данської ВЕС Kriegers Flak (Балтійське море).[17]



Інші завдання |


В кінці 1980-х років Wijslift 6 брало участь у розширенні потужностей на одному з найбільших північноморських нафтових родовищ Фортіс. Роботи включали встановлення 79 паль діаметром 1,2 метра з довжиною до 85 метрів.[18]



Примітки |





  1. Excalibur | Offshore Wind Vessels. vessels.offshorewind.biz (en-US). Процитовано 2017-09-19. 


  2. Shipspotting.com. Wijslift 6 - IMO 8763282 - ShipSpotting.com - Ship Photos and Ship Tracker. www.shipspotting.com. Процитовано 2017-09-19. 


  3. Seacore reaches the ports others can't. Construction News (en). Процитовано 2017-09-19. 


  4. FUGRO SEACORE Excalibur jackup barge. 


  5. Offshore investment starts to pay off - Modern Power Systems. www.modernpowersystems.com. Процитовано 2017-09-19. 


  6. WIJSLIFT 6 - ClydeMaritime Forums - www.clydemaritime.co.uk. forums.clydemaritime.co.uk (en-gb). Процитовано 2017-09-19. 


  7. Westwood, Adam (2005). Refocus Marine Renewable Energy Report: Global Markets, Forecasts and Analysis 2005-2009 (en). Elsevier. ISBN 9781856174626. 


  8. Capital Grant Scheme for the North Hoyle Offshore Wind Farm Annual Report: July 2005 –June 2006. 


  9. WIJSLIFT 6 - ClydeMaritime Forums - www.clydemaritime.co.uk. forums.clydemaritime.co.uk (en-gb). Процитовано 2017-09-19. 


  10. Westwood, Adam (2005). Refocus Marine Renewable Energy Report: Global Markets, Forecasts and Analysis 2005-2009 (en). Elsevier. ISBN 9781856174626. 


  11. Vessels working on London Array - 4C Offshore. www.4coffshore.com. Процитовано 2017-11-02. 


  12. Development of the worlds largest offshore wind farm | Fugro. www.fugro.com (en). Процитовано 2017-09-19. 


  13. Maritime Journal | Wind farm project is workboat magnet. www.maritimejournal.com (en). Процитовано 2017-09-19. 


  14. Maritime Journal | Thanet Offshore Windfarm construction forges ahead. www.maritimejournal.com (en). Процитовано 2017-09-19. 


  15. Arkona Offshore Wind Farm, Baltic Sea. Power Technology. Процитовано 2017-10-13. 


  16. Geotechnical Ground Investigation at the proposed EXTENSION. 


  17. Geotechnical Data for Kriegers Flak OSS Sites Available. Offshore Wind (en-US). Процитовано 2017-11-02. 


  18. Simm, Jonathan; Cruickshank, Ian (1998). Construction Risk in Coastal Engineering (en). Thomas Telford. ISBN 9780727726865. 








Popular posts from this blog

As a Security Precaution, the user account has been locked The Next CEO of Stack OverflowMS...

Список ссавців Італії Природоохоронні статуси | Список |...

Українські прізвища Зміст Історичні відомості |...