Ганс Штук Зміст Дебют | Міжвоєнний період | Після війни |...


Народились 27 грудняНародились 1900Померли 9 лютогоПомерли 1978Пілоти Формули-1 за алфавітомУродженці ВаршавиПілоти Формули-1Німецькі пілоти Формули-1Німецькі автогонщикиПілоти Формули-1, що виступали за FerrariПомерли у Ґрайнау


нім.Варшава9 лютого1978ҐрайнауВаршаві1924«Dürkopp»«Austro-Daimler»1930нім.Mercedes-Benz T 801931Mercedes«Mercedes SSK»Львові1932Ріо-де-Жанейро1933Auto Union AG1934НімеччиниШвейцаріїЧехословаччиниФормула 1Гран Прі ІталіїБрно1936«Cisitalia»«A.F.M.»BMW«BMW»ГоккенгайміМонці1963Формула1











































































Ганс Штук

Bundesarchiv Bild 102-08188, Hans von Stuck.jpg

Громадянство

Німеччина Німеччина

Дата народження

27 грудня 1900(1900-12-27)

Дата смерті

9 лютого 1978(1978-02-09) (77 років)

Статистика в чемпіонатах світу з Формули-1

Дебют

Гран-прі Британії 1951

Остання гонка

Гран-прі Італії 1953

Сезони

1951—1953

Команди

BRM, AFM, Феррарі

Гран-прі (старти)
5 (3)


Найкраще підсумкове місце
в чемпіонаті


0 ()

Перемоги
0

Подіуми
0


Поули
0

Найкраща позиція на старті

0 ()

Найшвидші кола
0

Очки
0





Ганс Штук фон Вільї (нім. Hans Stuck von Viliez, нар.27 грудня 1900(19001227), Варшава — пом.9 лютого 1978, Ґрайнау) — один із найвідоміших і найтитулованіших гонщиків міжвоєнної Європи. Німець, що народився у Варшаві.




Зміст






  • 1 Дебют


  • 2 Міжвоєнний період


  • 3 Після війни


  • 4 Посилання





Дебют |


У автоспорті дебютував 1924 року, спочатку на «Dürkopp», а потім перейшов до «Austro-Daimler», де його талант проявився в повній мірі. Ганс Штук і його авто справляли враження нероздільного механізму — до кінця 1930 р. він переміг у понад 160 гірських перегонах, за що отримав прізвисько «король гір» (нім. bergkönog). З 1935 мав намір встановити рекорд швидкості в 600-750 км/год на Mercedes-Benz T 80.



Міжвоєнний період |


Також пробував свої сили у кільцевих перемогах, але не так вдало. З 1931 року — член заводської команди Mercedes. На «Mercedes SSK» здобув свою першу перемогу у кільцевих перегонах у Львові. У травні 1932-го відвідує Ріо-де-Жанейро, де на своєму автомобілі перемагає у перегонах на 1 км розвинувши швидкість 206,8 км/год.


У 1933 році переходить до Auto Union AG, де його задіяли у новий проект створення спортивної команди. В цей час у нього виникли проблеми, пов'язані із способом вирішення національних проблем у тодішній Німеччині, оскільки його дружина мала єврейські корені, що не сприяло успіхам у спорті. З 1934 року з Auto Union перемагає у Гран Прі Німеччини, Швейцарії і Чехословаччини. Наступного року він третій у загальному заліку Чемпіонату Європи Гран Прі (попередник Формула 1), однак здобуває лише одну перемогу на Гран Прі Італії у Монці. У Брно потрапляє в аварію. До початку війни йому так і не вдається здобути жодної перемоги, хоча постійно здобував другі і треті місця. В результаті 1936 року стає віце-чемпіоном Європи.



Після війни |


Після війни не вішає шолом на гачок — стартує на «Cisitalia» та «A.F.M.». З 1957 року працює тест-пілотом у BMW, а також стартує на автомобілях цієї марки у гірських перегонах, де перемагає у 22-х змаганнях. У віці 60 років перемагає на «BMW» у перегонах на витривалість у Гоккенгаймі і Монці. Видатний гонщик покинув автоспорт у 1963 році.


Традиції свого батька, продовжує син Ганс-Йоганн, теж талановитий гонщик, який змагався у багатьох дисциплінах автоспорту, в тому числі Формула1.



Посилання |



  • Атоян Артем Гран Прі Львова:Історична хроніка — Львів, 2005 — 376с.: іл.









Popular posts from this blog

As a Security Precaution, the user account has been locked The Next CEO of Stack OverflowMS...

Список ссавців Італії Природоохоронні статуси | Список |...

Українські прізвища Зміст Історичні відомості |...