Ганс Штук Зміст Дебют | Міжвоєнний період | Після війни |...
Народились 27 грудняНародились 1900Померли 9 лютогоПомерли 1978Пілоти Формули-1 за алфавітомУродженці ВаршавиПілоти Формули-1Німецькі пілоти Формули-1Німецькі автогонщикиПілоти Формули-1, що виступали за FerrariПомерли у Ґрайнау
нім.Варшава9 лютого1978ҐрайнауВаршаві1924«Dürkopp»«Austro-Daimler»1930нім.Mercedes-Benz T 801931Mercedes«Mercedes SSK»Львові1932Ріо-де-Жанейро1933Auto Union AG1934НімеччиниШвейцаріїЧехословаччиниФормула 1Гран Прі ІталіїБрно1936«Cisitalia»«A.F.M.»BMW«BMW»ГоккенгайміМонці1963Формула1
Ганс Штук | |
Громадянство | Німеччина |
Дата народження | 27 грудня 1900(1900-12-27) |
Дата смерті | 9 лютого 1978(1978-02-09) (77 років) |
Статистика в чемпіонатах світу з Формули-1 | |
Дебют | Гран-прі Британії 1951 |
Остання гонка | Гран-прі Італії 1953 |
Сезони | 1951—1953 |
Команди | BRM, AFM, Феррарі |
Гран-прі (старти) | 5 (3) |
Найкраще підсумкове місце в чемпіонаті | 0 () |
Перемоги | 0 |
Подіуми | 0 |
Поули | 0 |
Найкраща позиція на старті | 0 () |
Найшвидші кола | 0 |
Очки | 0 |
Ганс Штук фон Вільї (нім. Hans Stuck von Viliez, нар.27 грудня 1900(19001227), Варшава — пом.9 лютого 1978, Ґрайнау) — один із найвідоміших і найтитулованіших гонщиків міжвоєнної Європи. Німець, що народився у Варшаві.
Зміст
1 Дебют
2 Міжвоєнний період
3 Після війни
4 Посилання
Дебют |
У автоспорті дебютував 1924 року, спочатку на «Dürkopp», а потім перейшов до «Austro-Daimler», де його талант проявився в повній мірі. Ганс Штук і його авто справляли враження нероздільного механізму — до кінця 1930 р. він переміг у понад 160 гірських перегонах, за що отримав прізвисько «король гір» (нім. bergkönog). З 1935 мав намір встановити рекорд швидкості в 600-750 км/год на Mercedes-Benz T 80.
Міжвоєнний період |
Також пробував свої сили у кільцевих перемогах, але не так вдало. З 1931 року — член заводської команди Mercedes. На «Mercedes SSK» здобув свою першу перемогу у кільцевих перегонах у Львові. У травні 1932-го відвідує Ріо-де-Жанейро, де на своєму автомобілі перемагає у перегонах на 1 км розвинувши швидкість 206,8 км/год.
У 1933 році переходить до Auto Union AG, де його задіяли у новий проект створення спортивної команди. В цей час у нього виникли проблеми, пов'язані із способом вирішення національних проблем у тодішній Німеччині, оскільки його дружина мала єврейські корені, що не сприяло успіхам у спорті. З 1934 року з Auto Union перемагає у Гран Прі Німеччини, Швейцарії і Чехословаччини. Наступного року він третій у загальному заліку Чемпіонату Європи Гран Прі (попередник Формула 1), однак здобуває лише одну перемогу на Гран Прі Італії у Монці. У Брно потрапляє в аварію. До початку війни йому так і не вдається здобути жодної перемоги, хоча постійно здобував другі і треті місця. В результаті 1936 року стає віце-чемпіоном Європи.
Після війни |
Після війни не вішає шолом на гачок — стартує на «Cisitalia» та «A.F.M.». З 1957 року працює тест-пілотом у BMW, а також стартує на автомобілях цієї марки у гірських перегонах, де перемагає у 22-х змаганнях. У віці 60 років перемагає на «BMW» у перегонах на витривалість у Гоккенгаймі і Монці. Видатний гонщик покинув автоспорт у 1963 році.
Традиції свого батька, продовжує син Ганс-Йоганн, теж талановитий гонщик, який змагався у багатьох дисциплінах автоспорту, в тому числі Формула1.
Посилання |
Атоян Артем Гран Прі Львова:Історична хроніка — Львів, 2005 — 376с.: іл.
Це незавершена стаття про особу. Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її. |