Ганна (ім'я) Іменини | Примітки | Посилання | Навігаційне...

АнастасіяСофіяАннаМаріяВікторіяПолінаВеронікаЄваЗлатаМіланаСоломія


Жіночі іменаУкраїнські іменаОсобові імена


давньоєврейськогоівр.Аннагрец.





























Ганна
Особове ім'я
Стать
жіноче ім'я
Походження
давньоєврейське
Споріднені імена
Анна
Інші форми
Ганнонька, Ганночка, Ганя, Ганька, Ганнуся, Ганнулечка, Гануся, Гандзя, Анничка
Іншими мовами:


англ. Hanna; Hannah
рос. Анна
Див. розділ


Пошук статей
у Вікіпедії

які починаються з імені
містять ім'я



Га́нна — популярне європейське жіноче ім'я. Походить від латинізованої форми давньоєврейського імені ( івр. חַנָּה‎‎ чи Channah) та грецького Анна (грец. Αγία Άννα). Існує два поширені варіанти цього імені — Га́нна та А́нна.[1]



«Як то тії дівчаточка
Без своєї Ганни,
Без моєї Ганнусеньки
У хрещика грають


Тарас Шевченко



Поширилося серед християн на честь декількох християнських святих:




  • Свята Анна (матір Богородиці) — Матір Богородиці Діви Марії


  • Свята Анна — юдейська пророчиця, що згадується в Новому Заповіті



Іменини |



  • Православні

    • Січень: 11 січня

    • Лютий: 3 лютого, 16 лютого, 17 лютого, 23 лютого, 26 лютого

    • Березень: 11 березня, 14 березня

    • Квітень: 8 квітня, 13 квітня

    • Травень: 11 травня

    • Червень: 23 червня, 25 червня, 26 червня

    • Липень: 18 липня, 26 липня

    • Серпень: 3 серпня, 5 серпня, 7 серпня, 29 серпня

    • Вересень: 10 вересня, 22 вересня

    • Жовтень: 11 жовтня, 15 жовтня

    • Листопад: 4 листопада, 10 листопада, 11 листопада, 16 листопада, 23 листопада, 27 листопада

    • Грудень: 3 грудня, 11 грудня, 22 грудня, 23 грудня




Примітки |





  1. Скрипник Л. Г., Дзятківська Н. П. Власні імена людей. Словник-довідник — за ред. В. М. Русанівського; НАН України, Ін-т мовознав. ім. О. О. Потебні. — 3-тє вид., випр. — К. : Наукова думка, 2005. — 334 с., ілюстр. — Бібліогр.: C. 113. — ISBN 966-00-0550-4.




Посилання |


  • Ім'я Ганна




Popular posts from this blog

As a Security Precaution, the user account has been locked The Next CEO of Stack OverflowMS...

Список ссавців Італії Природоохоронні статуси | Список |...

Українські прізвища Зміст Історичні відомості |...