Новочорномор'я Зміст Географія | Історія | Туристичні...


Села УкраїниНаселені пункти Голопристанського районуСела Херсонської області


селоУкраїніГолопристанському районіХерсонської областіФальц-ФейнівОлександр Фальц-ФейнАсканія-Нова













































































село Новочорномор'я

Склеп родини Фальц-Фейнів у с. Новочорномор'я

Склеп родини Фальц-Фейнів у с. Новочорномор'я

Країна

Україна Україна

Область

Херсонська область

Район/міськрада

Голопристанський
Рада/громада

Бехтерська сільська рада
Код КОАТУУ
6522380502
Основні дані
Засноване
1921

Населення
314
Площа
1,177 км²
Густота населення
266,78 осіб/км²

Поштовий індекс
75651

Телефонний код
+380 5539
Географічні дані

Географічні координати

46°12′04″ пн. ш. 32°15′29″ сх. д. / 46.20111° пн. ш. 32.25806° сх. д. / 46.20111; 32.25806Координати: 46°12′04″ пн. ш. 32°15′29″ сх. д. / 46.20111° пн. ш. 32.25806° сх. д. / 46.20111; 32.25806
Середня висота
над рівнем моря
2 м

Водойми
Кругле


Місцева влада
Адреса ради
75650, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Бехтери, вул. Калініна, тел. 5-27-88
Карта


Новочорномор'я. Карта розташування: Україна

Новочорномор'я

Новочорномор'я






Новочорномор'я. Карта розташування: Херсонська область

Новочорномор'я

Новочорномор'я




Мапа



Новочорномо́р'я — село в Україні, в Голопристанському районі Херсонської області. Населення становить 314 осіб.




Зміст






  • 1 Географія


  • 2 Історія


  • 3 Туристичні об'єкти


    • 3.1 Склеп родини Фальц-Фейнів




  • 4 Див. також


  • 5 Примітки


  • 6 Посилання





Географія |


Водойми — озеро Кругле.



Історія |


Колишні назви: селище Семенівка — до 1856 р. маєток Чорномор'є — до 1856 р. село Соцперебудова — до 1971 р.



Туристичні об'єкти |



Склеп родини Фальц-Фейнів |


Склеп Фальц-Фейнів в Новочорномор'я — напівзруйнована кам'яна каплиця на кургані, з якого відкривається великий вид на околиці. У XIX–XX ст село Новочорномор'я належало родині Фальц-Фейнів. У 1897 р. Олександр Фальц-Фейн, відомий як брат засновника заповідника Асканія-Нова, побудував в модерністських формах на кургані біля Круглого озера мавзолей з православною каплицею, в якому було поховано його дружину Софію Степанівну Фальц-Фейн (уроджену Завагайло), яка рано пішла з життя. Курган був обнесений 12-гранною цегляною огорожею з будинком доглядача, які служили і воротами. У 1908 р. і сам барон Фальц-Фейн був похований у цьому мавзолеї. Був пограбований у 1929–1930 роках,[1] продовжує руйнуватися.[2]



Див. також |



  • Палац Фальц-Фейна

  • Фальц-Фейн Фрідріх Едуардович



Примітки |





  1. Історико-культурні пам'ятки


  2. Туризм на руїнах




Посилання |



  • Погода в селі Новочорномор'я

  • Облікова карта на сайті ВР

  • Дяченко, Сергей Андреевич. Черноморье. Имения Херсонского края / Сергей Дяченко // Вгору. — 2007. — N16 (19 квіт.). — С. 6.

  • Новочорномор'я // Херсонщина запрошує [Изоматериал] = The Kherson region invites you: фотоальбом. — Херсон, 2008. — С. 200.








Herson regions.svg


Статтю «Новочорномор'я» поліпшено в рамках тижня Херсонщини
(6 січня 2015 року — 27 січня 2015 року)


Flag of Kherson Oblast.png




Popular posts from this blog

As a Security Precaution, the user account has been locked The Next CEO of Stack OverflowMS...

Список ссавців Італії Природоохоронні статуси | Список |...

Українські прізвища Зміст Історичні відомості |...