Заозер'я (Вілейський район, Любанська сільська рада)...


Села Мінської областіНаселені пункти Вілейського району


Координатибіл.селоВілейського районуМінської областіБілорусьЛюбанській сільській раді






Село

Заозер'я
біл. вёска Заэзерья


Координати 54°42′18″ пн. ш. 27°53′15″ сх. д.H G O


Шаблон:Картка/рядки: забагато параметрів!!











































Країна

Білорусь БілорусьБілорусь Білорусь

Область

Мінська область

Район

Вілейський

Громада

Любанська сільська рада
Національний склад
білоруси
Телефонний код
+375-17-71
Поштовий індекс
222445
Транслітерація назви
Zaazierje
OSM
пошук у Nominatim
Офіційна адреса
222445 Менска вобласьць,
Вялейскі раён,
Любанскі сельсавет
Вёска Заэзерья









Заозер'я. Карта розташування: Білорусь

Заозер'я

Заозер'я



Заозер'я (Білорусь)





Заозер'я. Карта розташування: Мінська область

Заозер'я

Заозер'я



Заозер'я (Мінська область)






Заозер'я (біл. вёска Заэзерья) — село в складі Вілейського району Мінської області, Білорусь. Село підпорядковане Любанській сільській раді, розташоване в північній частині області.



Джерела |


  • «Гарады і вёскі Беларусі: Энцыклапедыя.» Т.6, Менска вобласьць/С. В. Марцэлеў; Рэдкалегія: Г. П. Пашкоў (галоўны рэдактар) і інш. — Мн.: Белэн


Посилання |



  • Інформація про Вілейський район

  • Каталог сіл Вілейського району










Popular posts from this blog

As a Security Precaution, the user account has been locked The Next CEO of Stack OverflowMS...

Список ссавців Італії Природоохоронні статуси | Список |...

Українські прізвища Зміст Історичні відомості |...