Шарль Пік Зміст Кар’єра | Повна таблиця результатів |...
Народились 15 лютогоНародились 1990Пілоти Формули-1 за алфавітомПілоти Формули-1Французькі автогонщикиФранцузькі пілоти Формули-1Уродженці Дрому
фр.МонтелімаріФранціяФормули-12013 р.Кайтерем2012 р.МарусякартингуЄврокубку Формули Рено2008Жюльєн ЖусМонакоЛе МаніСільверстоуніНюрбургрингуGP2БахрейнікаталонськійГідо ван дер ГардеВаленсії2011боліда Формули-1МарусяЯс-МаринаАбу-Дабі2012 р.2011Тімо ГлокаОлів'є ПанісБельгії23 листопада2012КайтеремомГідо ван дер Гарде
Шарль Пік | |
Громадянство | Франція |
Дата народження | 15 лютого 1990(1990-02-15) (29 років) |
Статистика в чемпіонатах світу з Формули-1 | |
Дебют | Гран-прі Австралії 2012 |
Остання гонка | Гран-прі Бразилії 2013 |
Сезони | 2 (2012, 2013) |
Команди | Маруся, Кайтерем |
Гран-прі (старти) | 39 (39) |
Перемоги | 0 |
Подіуми | 0 |
Поули | 0 |
Найшвидші кола | 0 |
Очки | 0 |
Місце у сезоні 2013 року | 20 (0 оч.) |
Шарль Пік (фр. Charles Pic; 15 лютого 1990, в Монтелімарі, Франція) — французький професійний автогонщик, виступає на змаганнях Формули-1. Станом на 2013 р. є пілотом команди Кайтерем. Дебют у Формулі-1 відбувся в 2012 р. за команду Маруся.
Зміст
1 Кар’єра
1.1 Картинг
1.2 Формула Рено
1.3 Світова серія Рено
1.4 GP2
1.5 Формула-1
1.6 Маруся (2012)
1.7 Кайтерем (2013)
2 Повна таблиця результатів
3 Посилання
Кар’єра |
Картинг |
Пік робить успішну кар’єру в картингу вигравши ряд маловідомих чемпіонатів та індивідуальних змагань, впритул наблизившись до перемоги у Європейському чемпіонаті картингу класу КФ-2.
Формула Рено |
У змаганнях на гоночному автомобілі Пік робить дебют 2006 р. фінішуючи третім на French Formula Campus після чого, роком пізніше, бере участь у Чемпіонаті Франції Формули Рено 2.0 л та Єврокубку Формули Рено 2.0 л. Третього місця у європейській серії виявляється достатньо для отримання рангу новачка у вищому класі змагань.
Світова серія Рено |
На 2008 рік Пік робить перехід до команди Tech 1 Racing для змагань у Світовій серії Рено в престижному класі двигунів 3.5 л. Напарником пілота стає Жюльєн Жус, а він згідно зі своїми балами фінішує 6 завдяки двом перемогам на трасі в Монако (абсолютна перевага протягом усього вікенду, поул-позиція та найшвидше коло) і Ле Мані. Пілот залишається в команді на наступний сезон та виграє вдвічі більше, цього разу ще й на Сільверстоуні та Нюрбургрингу, що допомагає фінішувати йому третім у фінальному заліку. У 2009 Шарль також стає членом програми Рено по розвитку водіїв.
GP2 |
Наприкінці 2009 Пік узгоджує свою участь в серії GP2 Asia (сезон 2009–10) за команду Arden International, а потім залишається у ній для участі у GP2 (сезон 2010). На устаткуванні британської команди Пік виграє вже у дебюті, на відкритті сезону азійської серії в Бахрейні, після чого повторює досягнення у головній серії, під час початку сезону 2010 р. на каталонській трасі. Зрештою він фінішує 10 у турнірній таблиці пілотів.
На 2011 р. Пік переходить до команди Addax Team де опиняється поруч з своїм майбутнім напарником у Формулі-1 Гідо ван дер Гарде. Незважаючи на повну відсутність зароблених очок у GP2 Asia він відігрується у GP2, вигравши другі за кар’єру перегони у Каталонії де разом з ван дер Гарде, на домашньому для його команди етапі, привозить їй дубль. Інша перемога, цього разу на вулицях Монако, допомагає йому переміститися на третє місце в заліку пілотів. Ще два бали зароблені за поул у Валенсії на короткий час приносять Піку лідерство у чемпіонаті, але після сходів у обох перегонах і як результат регресу в загальному заліку, він завершує сезон на остаточному 4 місці, на 3 пункти вище за ван дер Гарде.
Формула-1 |
У листопаді 2011 Пік робить дебют за кермом боліда Формули-1 виступивши за команду Маруся на тестах молодших водіїв, що відбулися на трасі Яс-Марина, в Абу-Дабі. Він повинен був працювати на тестах півтора дні але команда вирішила надати йому додаткові пів дня часу після виникнення проблем з двигуном на другий день випробувань.
Під час тестів декілька джерел новин повідомляють про узгодження Піком контракту на виступи за команду у сезоні 2012 р.
Маруся (2012) |
Після завершення гран-прі Бразилії 2011 р. підтверджується, що Пік буде партнером Тімо Глока на наступний сезон у перейменованій Марусі. Також підтверджується, що куруватиме Шарля його земляк, екс-пілот Формули-1 Олів'є Паніс. На Гран-прі Угорщини 2012 між Піком та його напарником Глоком виникає конфлікт після блокування ним Тімо під час кваліфікації. У самих перегонах Пік фінішує на 20 позиції. На етапі в Бельгії він встановлює найшвидший час у 2 вільній практиці. Сезон пілот завершує на 21 місці у загальній турнірній таблиці.
Кайтерем (2013) |
23 листопада 2012 р. оголошується, що Пік підписав багаторічний контракт з Кайтеремом. Поруч із ним виступатиме його колишній напарник по GP2, новачок Формули-1 Гідо ван дер Гарде. Також Шарль Пік працюватиме послом Рено у Формулі-1.
Повна таблиця результатів |
У таблиці перелічені результати всіх Гран-прі Формули-1, в яких брав участь пілот.
Рядками у таблиці є сезони, стовпчиками — етапи Гран-прі.
У кожній клітинці вказані скорочені назви етапу і результат гонщика, додатково позначений кольором. Розшифровка позначень і кольорів відображена в таблиці, що знаходиться нижче.
Приклад | Розшифровка |
---|---|
1 | Переможець |
2 | Подіум (2-е чи 3-є місце) |
5 | Фініш в очках |
12 | Фініш поза очковою зоною |
14 | Не фінішував, але класифікований |
Схід | Не фінішував і не класифікований |
ДСК | Дискваліфікований |
НК | Брав участь у перегонах як бойовий пілот, але не зміг кваліфікуватися |
НКВ | Брав участь у Гран-прі як бойовий пілот, але не пройшов кваліфікацію і не брав участі у перегонах |
НС | Брав участь у Гран-прі як бойовий пілот, але не стартував у гонці (включаючи випадки невиходу на старт через механічні проблеми) |
Т | Травмований |
Не брав участь у Гран-прі через інші причини | |
Викл | Виключений з протоколу |
Тест | Тест-пілот по п'ятницях |
Жирним шрифтом позначені етапи, на яких гонщик стартував з поулу.
Курсивом позначені етапи, на яких гонщик мав найшвидше коло.
Рік | Команда | Шасі | Двигун | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | Місце в чемпіонаті | Очки в чемпіонаті |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012 | Marussia F1 | Marussia F1 MR01 | Cosworth CA2012 V8 | AUS 15 † | MAL 20 | CHN 20 | BHR Схід | ESP Схід | MON Схід | CAN 20 | EUR 15 | GBR 19 | GER 20 | HUN 20 | BEL 16 | ITA 16 | SIN 16 | JPN Схід | KOR 19 | IND 19 | ABU Схід | USA 20 | BRA 12 | 21 | 0 |
2013 | Кайтерем | Кайтерем Caterham CT03 | Renault RS27-2013 V8 | AUS 16 | MAL 14 | CHN 16 | BHR 17 | ESP 17 | MON Схід | CAN 18 | GBR 15 | GER 17 | HUN 15 | BEL Схід | ITA 17 | SIN 19 | KOR 14 | JPN 18 | IND Схід | ABU 19 | USA 20 | BRA Схід | 20 | 0 |
† Пілот не зміг завершити перегони але був класифікований подолавши понад 90% дистанції.
Посилання |
Шарль Пік - новачок Формули 1.
Французький гонщик серії gp2 Шарль Пік дебютує в "Формулі-1" в 2012 році.- Формула-1: Шарль Пік може змінити команду // Телеканал новин «24»
Коротка характеристика Піка на f-1.ru/ (рос.)
Шарль Пик - биография и статистика (рос.)
Коротка характеристика Піка на f1reporter.ru/ (рос.)
|
|