Вагон метро 81-553.1/554.1/555.1 «Славутич» Джерела | Навігаційне...


Вагони метро


81-717/714Київського метрополітену20012002Оболонсько-Теремківській лінії«Шкода»Оболонсько-Теремківській лініїспідометрмоніторджойстиківКузови81-717/71481-717.1/714.1.велюромА, АмБ, БмГМ5, УМ5ДЕ, Еі, ЕрЕм, Ема, ЕмхЕж, Еж1ЕчсЕж3Л (81-711)Еж6 (81-712)Ев, Ев3І (81-715, 81-716 / 81-715.2, 81-716.2 / 81-715.3, 81-716.3)81-717, 81-71481-717.5, 81-714.581-718, 81-71981-717.6, 81-714.681-717.6К, 81-714.6К81-720, 81-721 «Яуза»81-740, 81-741 «Русич»Ем, Ема, ЕмхЕм501, Ема502, Емх503Ем508, Ем509, Ем508Т81-561 «Ритор»Ем501М, Ема502М81-717, 81-71481-540 и 81-54181-540.2, 81-541.2.5.7.881-540.1, 81-541.181-572, 81-573 — 81-572.1, 81-573.181-553.1, 81-554.1, 81-555.1 «Славутич»81-553.3, 81-554.3, 81-555.3 «Казань»81-556, 81-557, 81-558 «НеВа»81-717.5, 81-714.5






Єдиний потяг 81-553.1/554.1/555.1




Потяг 81-553.1/554.1/555.1 на станції «Либідська»


Вагон метро 81-553.1/554.1/555.1 «Славутич» — модифікація вагону метро серії 81-717/714 для Київського метрополітену.


Перша партія надійшла в депо Оболонь у 2001 році, на лінії з 2002 року. Їздить і досі по будніх днях з 7 до 10 години ранку на Оболонсько-Теремківській лінії. Це експериментальна модель, що так і не була запущена в серійне виробництво. Тому, незважаючии на прогресивність, цю розробку було фактично закинуто і Київський метрополітен продовжував закуповувати звичні вагони російського виробництва та почалася активна розробка крюківських вагонів метро, які фактично є модернізаціями старих «номерних» серій.


«Славутич» спільно розроблявся ЗАТ «Вагонмаш» (Росія), чеською фірмою «Шкода» та ДП «Київский метрополітен». Поїзд обладнано асинхронним тяговим двигуном, що контролюється бортовими комп'ютерами, розташованими в кожному вагоні. Усі 5 комп'ютерів об'єднано в мережу двома незалежними оптичними каналами.


Поїзд складається з 5 вагонів — двох головних (тип 81-553.1, №№ 10247-10248), двох проміжних моторних (тип 81-554.1, №№ 11434-11435) та одного причепного (тип 81-555.1, № 11436). Вагони зібрані за схемою Г-М-П-М-Г. Поїзд приписано до депо «Оболонь», експлуатується на Оболонсько-Теремківській лінії, бо на ній встановлена АРС «Дніпро» сумісна з його програмним забезпеченням.


Кабіна машиніста має двері з обох боків. На панелі управління знаходяться спідометр, монітор і два контролери у вигляді джойстиків. На спідометр виводяться швидкість та показання АРС. Монітор з сенсорним екраном. Коли кабіна є ведучою на нього виводяться: напруга на контактній рейці, напруга бортової мережі, тиск в гальмівних системах кожного вагону та лінійний індикатор «прискорення-сповільнення». Також на монітор може виводитися інформація про збої в роботі, режим роботи обладнання та інше.


Кузови вагонів «Славутич» схожі з метровагонами типів 81-717/714, однак мають певні відмінності. На головних вагонах типу 81-553.1 встановлюється розроблена в Чехії склопластикова маска, спроектована для модернізації метровагонів 81-717.1/714.1. Зчеплення вагонів між собою нестандартні, тому не можна замінити один з вагонів «Славутича» якимось іншим. Зовнішні зчеплення вагонів стандартні, для того, щоб їх можна було транспортувати чужою тягою в екстрених випадках.


Пасажирські салони вентилюються вентиляційними черпаками, які зовні прикриті декоративними планками. Салони головних та проміжних моторних вагонів ідентичні стандартним — сидіння, обшиті червоним велюром, розташовані вздовж осі вагона. В салоні причепного вагона частина сидінь розташована перпендикулярно осі вагона.


Двері між вагонами можна відкрити з кабіни машиніста. Двері для пасажирів мають не звичний зараз пневматичний, а електропривід. Якщо одні двері не можуть закритися, то повторно відкриваються лише вони, а не двері усього поїзда, причому це відбувається автоматично, без участі машиніста.


На початку функціонування було виявлено ряд недоліків в роботі поїзду, перш за все електроніки дверей, не розрахованих на екстремальні навантаження години пік. Однак пізніше їх було виправлено.



Джерела |


  • Фото вагонів




Popular posts from this blog

As a Security Precaution, the user account has been locked The Next CEO of Stack OverflowMS...

Список ссавців Італії Природоохоронні статуси | Список |...

Українські прізвища Зміст Історичні відомості |...